בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ירושלים של החלומות, גרסאות רבות לה

פרויקט רחבת הכותל שמומש אחרי ששת הימים, היה אמור להיות רק ההתחלה. אבל כל הפנטזיות האדריכליות על בית מקדש שלישי סוכלו עד כה

3תגובות

חברת התעופה אל-על חוללה ב-1990 מהומה זוטא ומבוכה גדולה לישראל במודעה שהתפרסמה בעלון "ישראלעל" שהפיצה במטוסיה. המודעה היתה פרסומת של חברת התכשיטים NDC שנדפסה על השער האחורי של הגיליון והציגה את בית המקדש השלישי במרכז רחבת הר הבית. כיפת הסלע ומסגד אל-אקצה נמחקו, והעמוד כולו לווה בכיתוב עטור יהלומים שהפציר בקוראים לבוא לעיר הקודש. הפרסומת עוררה הדים רבים בעולם המוסלמי, שנסער מ"המזימה הישראלית המכוערת והמסוכנת". זו אמנם דוגמה קיצונית, אך בוודאי לא החזון הפרוע ביותר שנרקם בעשורים האחרונים על...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו