בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בית המשפט: סינון של תלמידים לפי ציונים לא פוגע בשוויון

המחוזי בת"א קבע שצריך להתחשב גם בתלמידים החזקים ושיש לאפשר להם ללמוד במסגרות משלהם. השר פירון, בעבר מתנגד נחרץ, קיבל את הדין

19תגובות

האם קל יותר ללמד וללמוד בכיתות בהן התלמידים הם בעלי הישגים דומים ובאים מרקע חברתי דומה? נדמה כי התשובה הרווחת היא חיובית. אחרי הכל, רוב האנשים רוצים להיות בחברת הדומים להם, בשכונה או בבית הספר, ומעדיפים שהשונים יהיו במקום אחר, רחוק מעט מהעין. האם הפרדה כזאת נכונה מבחינה חינוכית? עבור מי שמאמין שחינוך הוא מפגש של שונים ומכשיר לצמצום פערים, התשובה ברורה. פסק דין שניתן לאחרונה, בעתירה נגד מיונים שעורכת עיריית רמת גן למסיימי כיתות ח’, מעניק רוח גבית לחינוך במסלולים נפרדים: חזקים עם חזקים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו