בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פרשנות

היעדים השאפתניים של רפורמת אופק חדש לא הושגו

המחקר לפיו הרפורמה לא עמדה ביעדיה, לא רוממה את מעמד המורה ולא שיפרה את ציוני התלמידים, מעלה את השאלה: מדוע להמשיך כעיוורים ביישומה?

31תגובות

אפשר היה לחשוב שבחמש השנים מאז התחלת הרפורמה יישבו בקסמיה כל הגורמים המיישמים אותה, אבל ההתנגדות ל”אופק חדש” לא נעלמה ולא שככה. ממצאי המחקר של דוד מעגן רק מוסיפים לתבערה: אם יש פער גדול בין ההבטחות של הרפורמה לבין התוצאות בפועל, מדוע להמשיך כעיוורים ביישומה? רפורמת “אופק חדש”, שנחתמה ב-2008, הציבה יעדים שאפתניים לשיפור מערכת החינוך, ביניהם חיזוק מעמדם של המורים והעלאת שכרם; העלאת הישגי התלמידים וצמצום פערים בהישגים חינוכיים בין חזקים לחלשים. שכר המורים אמנם עלה (בעיקר זה של המורים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו