בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בניגוד להנחיות: תלמידים חלשים במתמטיקה זוכים למורים חלשים

ממחקר עולה כי מורים עם הכשרה מקצועית טובה יותר, בעלי תואר במתמטיקה, מלמדים דווקא את תלמידי ההקבצות הגבוהות במקום לקדם את החלשים

17תגובות

בניגוד להנחיות משרד החינוך, מורים למתמטיקה עם הכשרה מקצועית טובה יותר - שרכשו תואר עם התמחות במתמטיקה - מלמדים  את הקבצות התלמידים הגבוהות יותר ולא את ההקבצות הנמוכות. כך עולה ממחקר של הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך (ראמ"ה), שהוצג באחרונה. המחקר מצביע על קשר ברור בין רקע חברתי-כלכלי של תלמידים להקבצה במתמטיקה בה הם לומדים בחטיבת הביניים: ככל שהרקע החברתי של התלמיד גבוה יותר כך גדלה ההסתברות כי ילמד בקבוצה מתקדמת. כך, 64% מהתלמידים מרקע חברתי-כלכלי גבוה לומדים בקבוצת ההצטיינות והקבצה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו