בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

דו"ח ה-OECD

במקום לגבש אסטרטגיה, משרד החינוך מעודד הדחקה

הדו"חות המדאיגים על מצב החינוך צריכים לגרום לאנשי המקצוע לחשוב כיצד משנים את המציאות העגומה. במקום זה, הם משקיעים בשיפוץ המראה

14תגובות

כמדי קיץ, עם פרסום הדו"ח המקיף על מצב החינוך במדינות החברות בארגון ה-OECD, שוב חוזר הניגון, ועימו ההפתעה כביכול: הייתכן שאלה הם באמת המספרים והעובדות? האמנם ההשקעה של המדינה בכל תלמיד, מגן הילדים ועד האוניברסיטה, היא מהנמוכות בעולם? למה הכיתות בחינוך היסודי, שבו יש חשיבות מיוחדת לקשר אישי בין תלמיד למורה, צפופות כל כך? ואיך הגענו למצב בו ההוצאה הציבורית על חינוך אקדמי מסתכמת רק ב-54%, הרבה מתחת לממוצע הבינלאומי? ליכולת ההדחקה של הציבור הישראלי פנים רבות: ההתעלמות מהנתונים המוכרים, המתפרסמים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו