בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בטעם ויניל

אף אחד לא יוריד 
את התקליט

צרכני מוזיקה זונחים את הדיסקים והקבצים לטובת התקליטים. האם התעשייה מנצלת את הגעגוע לצליל הישן, או שהאמנים הם שהחזירו אותו לתודעה?

26תגובות

אחרי שהספידו אותו פעם אחר פעם, נראה שתקליט הוויניל חוזר. מכירות התקליטים בסניפי “האוזן השלישית” בתל אביב ובחיפה, שבימי השפל תפסו נתח של שלושה אחוזים בלבד מהמכירות, מטפסות בשלוש השנים האחרונות וכרגע תופסות 30%, בשעה שמכירת הדיסקים והדי־וי־די נמצאת בירידה מתמדת. עבור אורן אדר בורלא, מוכר באוזן השלישית זה 19 שנה, התחייה המחודשת של התקליטים היא חלום שהתגשם. זאת לאחר שבמשך שנים הוא המליץ על הוויניל ללקוחות שהביטו בו במבט משונה והוסיפו עוד דיסק לסל שלהם. "ויניל זה הפורמט הנכון ביותר שנוצר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו