בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המורים מברכים על רפורמת פירון, אך חוששים ממחסור במשאבים

עייפים מהצהרות של שרי חינוך מתחלפים, בארגוני המורים ובמכללות להוראה ממתינים לראות איך תיושם בשטח התוכנית שצפויה לשנות את שיטת הלמידה

תגובות

ביום שאחרי הצגת הרפורמה החדשה במערכת החינוך, נראה כי הדעות לגביה מעורבות. מרבית הכותרות התמקדו בחלקי הרפורמה העוסקים בהפיכת הפסיכומטרי לאפשרות בלבד ובמבנה תעודת הבגרות החדשה, אך שינויים מרכזיים צפויים להתרחש גם בצורת הלמידה ובהכשרת המורים. נדבך מרכזי של הרפורמה מעניק למורים ולמנהלים אחריות על רבע משעות הלימוד, ודורש מהם להגות דרכי הערכה חלופית שיכסו 30% מהחומר הנלמד לבגרות. פירוש הדבר הוא שמורים יידרשו ללמד תלמידים כיצד לכתוב עבודות חקר, לעבוד בקבוצות חקר, או להציג מצגת בכיתה, ואף...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו