איך משווק יד ושם את השואה בערבית

לאחר שהבחינו בצניחת מספר הכניסות לאתר בערבית, פנו המנהלים לחוקר המתמחה ב"קהלים קשים", שהכין קמפיין פייסבוק במטרה לשנות את המצב

עופר אדרת
עופר אדרת
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עופר אדרת
עופר אדרת

בשנה שעברה נתקלו מנהלי אתר האינטרנט של יד ושם בבעיה. לפני כחמש שנים, בזכות תרומה של מאות אלפי שקלים שקיבלו מאדם פרטי, הם השיקו את האתר המקיף של יד ושם בערבית. באמצעותו, כך קיוו, יוכלו לחשוף את העולם הערבי והמוסלמי לגורלם של היהודים במלחמת העולם השנייה. אולם, לאחר שבשנה הראשונה להשקתו, 2008, נרשמו 168 אלף ביקורים באתר, ירד מספר הכניסות באופן דרסטי עד ל-94 אלף בלבד ב-2012. באמצעות קמפיין בפייסבוק, הם הצליחו ב-2013 לשלש את מספר הכניסות.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ