בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך משווק יד ושם את השואה בערבית

לאחר שהבחינו בצניחת מספר הכניסות לאתר בערבית, פנו המנהלים לחוקר המתמחה ב"קהלים קשים", שהכין קמפיין פייסבוק במטרה לשנות את המצב

8תגובות

בשנה שעברה נתקלו מנהלי אתר האינטרנט של יד ושם בבעיה. לפני כחמש שנים, בזכות תרומה של מאות אלפי שקלים שקיבלו מאדם פרטי, הם השיקו את האתר המקיף של יד ושם בערבית. באמצעותו, כך קיוו, יוכלו לחשוף את העולם הערבי והמוסלמי לגורלם של היהודים במלחמת העולם השנייה. אולם, לאחר שבשנה הראשונה להשקתו, 2008, נרשמו 168 אלף ביקורים באתר, ירד מספר הכניסות באופן דרסטי עד ל-94 אלף בלבד ב-2012. באמצעות קמפיין בפייסבוק, הם הצליחו ב-2013 לשלש את מספר הכניסות. האתר כולל מסמכים, סרטונים, תערוכות מקוונות, עדויות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו