שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

איך משווק יד ושם את השואה בערבית

עופר אדרת
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עופר אדרת

בשנה שעברה נתקלו מנהלי אתר האינטרנט של יד ושם בבעיה. לפני כחמש שנים, בזכות תרומה של מאות אלפי שקלים שקיבלו מאדם פרטי, הם השיקו את האתר המקיף של יד ושם בערבית. באמצעותו, כך קיוו, יוכלו לחשוף את העולם הערבי והמוסלמי לגורלם של היהודים במלחמת העולם השנייה. אולם, לאחר שבשנה הראשונה להשקתו, 2008, נרשמו 168 אלף ביקורים באתר, ירד מספר הכניסות באופן דרסטי עד ל-94 אלף בלבד ב-2012. באמצעות קמפיין בפייסבוק, הם הצליחו ב-2013 לשלש את מספר הכניסות.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ