דו"ח: "קשיים רבים ומתמשכים" ביישום רפורמת "עוז לתמורה" בבתי הספר
מורים ומנהלים שהשתתפו במחקר של משרד החינוך אמרו שעל אף הפוטנציאל הם "לא חשים תפיסה מערכתית מגובשת". רובם חשים בשינוי לטובה בבתיה"ס
לאחר שנתיים ליישום רפורמת "עוז לתמורה", "ניתן להצביע על קשיים רבים ומתמשכים בהטמעתה", לא רק ברמה המערכתית של משרד החינוך, אלא גם "באופן התבססותם של תהליכים ומסגרות עבודה לא מיטביים ברמה הבית ספרית", כך קובע דו"ח של הרשות הארצית למדידה והערכה (ראמ"ה), שבדקה את שביעות הרצון מהרפורמה. הדו"ח מאשש טענות של מורים ומנהלים בחינוך העל־יסודי, שמשרד החינוך נהג לדחות. היום (רביעי) יערכו שר החינוך, שי פירון, ויו"ר ארגון המורים העל־יסודיים, רן ארז, טקס חגיגי לציון רפורמה אחרת, "התוכנית הלאומית ללמידה...
תגובות
דלג על התגובותתודה!
תגובתך נקלטה בהצלחה, ותפורסם על פי מדיניות המערכת
באפשרותך לקבל התראה בדוא"ל כאשר תגובתך תאושר ותפורסם.
אנא המתינו……
תודה!
תגובתך נקלטה בהצלחה, ותפורסם על פי מדיניות המערכת
אירעה שגיאה בעת שליחת התגובה
אנא נסה שנית במועד מאוחר יותר