בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

דו"ח: "קשיים רבים ומתמשכים" ביישום רפורמת "עוז לתמורה" בבתי הספר

מורים ומנהלים שהשתתפו במחקר של משרד החינוך אמרו שעל אף הפוטנציאל הם "לא חשים תפיסה מערכתית מגובשת". רובם חשים בשינוי לטובה בבתיה"ס

2תגובות

לאחר שנתיים ליישום רפורמת "עוז לתמורה", "ניתן להצביע על קשיים רבים ומתמשכים בהטמעתה", לא רק ברמה המערכתית של משרד החינוך, אלא גם "באופן התבססותם של תהליכים ומסגרות עבודה לא מיטביים ברמה הבית ספרית", כך קובע דו"ח של הרשות הארצית למדידה והערכה (ראמ"ה), שבדקה את שביעות הרצון מהרפורמה. הדו"ח מאשש טענות של מורים ומנהלים בחינוך העל־יסודי, שמשרד החינוך נהג לדחות. היום (רביעי) יערכו שר החינוך, שי פירון, ויו"ר ארגון המורים העל־יסודיים, רן ארז, טקס חגיגי לציון רפורמה אחרת, "התוכנית הלאומית ללמידה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו