דו"ח: "קשיים רבים ומתמשכים" ביישום רפורמת "עוז לתמורה" בבתי הספר

מורים ומנהלים שהשתתפו במחקר של משרד החינוך אמרו שעל אף הפוטנציאל הם "לא חשים תפיסה מערכתית מגובשת". רובם חשים בשינוי לטובה בבתיה"ס

אור קשתי
אור קשתי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אור קשתי
אור קשתי

לאחר שנתיים ליישום רפורמת "עוז לתמורה", "ניתן להצביע על קשיים רבים ומתמשכים בהטמעתה", לא רק ברמה המערכתית של משרד החינוך, אלא גם "באופן התבססותם של תהליכים ומסגרות עבודה לא מיטביים ברמה הבית ספרית", כך קובע דו"ח של הרשות הארצית למדידה והערכה (ראמ"ה), שבדקה את שביעות הרצון מהרפורמה. הדו"ח מאשש טענות של מורים ומנהלים בחינוך העל־יסודי, שמשרד החינוך נהג לדחות.

תגובות