בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פרשנות

מבחנה של מערכת החינוך: להחזיר לכיתות את הסקרנות והשוויון

שני מרכיבים בסיסיים בחינוך נמצאים תחת מתקפה. בניגוד לקודמיו, פירון שואף להפשיר את המערכת מקפאונה. בקרוב יתברר אם יצליח לייצר מציאות חדשה

8תגובות

שני מרכיבים בסיסיים בחינוך בישראל - הסקרנות והשוויון - נמצאים תחת מתקפה כבר שנים רבות, עד כדי כך שאפשרות אחרת כמעט אינה נתפסת. ללא סקרנות וללא שוויון אין ערך רב לחינוך, שנידון להעביר מדור אל דור את המציאות כפי שקבעו דורות קודמים, ללא הרהור או ערעור. ובכל זאת, בחידוש הלימודים היום יש גם פוטנציאל לקסם, ולו לכמה רגעים: מפגש בין מורה לתלמיד ובין התלמידים, שבו הצדדים לומדים דבר חדש, על עצמם ועל סביבתם. זהו גם מבחנה של מערכת החינוך - האם היא מקדמת מפגשים כאלה או אולי מגביהה חומות, מתפלשת בהבדלים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו