שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

העצה המרכזית בכנס מיתוג השמאל: עשו יותר ילדים

פרסומאים ויועצים הציעו להיפטר מהמילה שמאל ומהמחאה החברתית ולהוסיף קצת רגש, ותרמו לאווירה המדכדכת גם נבואת זעם: "אתם תיעלמו"

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
רועי צ'יקי ארד

כנס ההקמה של תנועה חדשה בשם "שמאלה" אתמול (שלישי) בבר ברחוב רוטשילד בתל אביב שמתהדר בצמחיה מטפסת עשויית פלסטיק, הפך איכשהו לאחד מאירועי השמאל המדכדכים ביותר שהיו כאן.

התנועה, שמונהגת על ידי עו"ד ערן חרמוני, מי שהיה ראש צעירי מפלגת העבודה, כינסה יחד ארבעה יועצים פוליטיים משופשפים תחת הכותרת הפרסומאית "איך הופכים את השמאל למותג מנצח", אולי יעניקו איזה טיפ לתנועה החדשה של שמאל פטריוטי מהסוג שקם מעת לעת ("השמאל הלאומי", למשל).

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ