טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לזמן מוגבל - מינוי לאתר ב-33 ש"ח לחודש בלבד  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה כל כך קשה לרשויות להקים בתי ספר דו־לשוניים?

הורים רבים ביפו ובחיפה נאבקים על הזכות להעניק לילדיהם חינוך משותף בערבית ובעברית ולקדם דו־קיום. את התנהלות הרשויות מולם ניתן לתאר בעיקר כ"גרירת רגליים", "התעלמות", ו"הפרדה"

36תגובות

מאות הורים וילדים מיפו וחיפה נאבקו השבוע על מקום לימודים עבור ילדיהם בשנת הלימודים הבאה. שתי הקהילות, שכוללות יהודים וערבים, מבקשות כל אחת בדרכה ליצור דו־קיום שלא היה קיים בעבר בשתי הערים — ולהרחיב את מסגרות החינוך הדו־לשוני והדו־לאומי. שתי הקהילות גם נתקלות בקשיים דומים: התנגדות של הרשות המקומית, לצד שתיקה של משרד החינוך, שלא מתערב כדי להסיר את החסמים שעומדים בפניהן. "ביפו יש בתי ספר או לערבים או ליהודים", אומרת סופי קאסם, אמא לשני ילדים בגן הדו־לשוני ביפו. אחד מהם יעלה בשנה הבאה לכיתה א׳,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות