טור אישי || יום השואה 2015 - למכור ולא לשכוח - חינוך וחברה - הארץ

טור אישי || יום השואה 2015 - למכור ולא לשכוח

אם לשפוט לפי מתקפת הפניות מממשרדי יחסי הציבור - 70 שנה אחרי תום מלחמת העולם השנייה, השואה היא כבר לא אירוע היסטורי מכונן בתולדות העם היהודי והעולם כולו, אלא עוד אייטם בשורת אייטמים שהם מנסים למכור

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
עופר אדרת
עופר אדרת

70 שנה אחרי תום מלחמת העולם השנייה, השואה היא כבר לא אירוע היסטורי ייחודי ומכונן בתולדות העם היהודי והעולם כולו. ב-2015 השואה היא "אייטם" - עוד אחד בשורת "אייטמים" שמשרדי יחסי הציבור שולחים לעיתונאים, בתקווה ש"תכניסו אותו לעיתון או לאתר. ואם אפשר, בליווי תמונה וכמה מילים של...".

המתקפה החלה עוד לפני ליל הסדר, ובמהלך החג נאלצו עיתונאים רבים לבלות במיון של עשרות אימיילים עם הצעות ל"אייטמים" מהסוג הזה לקראת יום השואה המתקרב. האירוע הראשון היה "ליל סדר לניצולים" - יוזמה מבורכת ויפה כשלעצמה. אלא שמארגניו לא הסתפקו בעצם קיומו של האירוע. אם איש מלבד הניצולים לא ישמע עליו, מה הוא בכלל שווה?

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ