טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

דו"ח ישראלי-גרמני: רוב ספרי הלימוד בגרמניה מציגים את מדינת ישראל כגוף מלחמתי

ועדה משותפת של חוקרים ישראלים וגרמנים מצאה כי מרבית כותבי הספרים לא מציגים את "המורכבות ההיסטורית של הסכסוך הישראלי-פלסטיני בצורה הולמת" וכן כי הם מתקשים לכנות אלימות פלסטינים נגד אזרחים פעולות טרור

תגובות

רוב ספרי הלימוד הגרמנים בהיסטוריה אינם מציגים את "המורכבות ההיסטורית של הסכסוך הישראלי־פלסטיני בצורה הולמת", ומתייחסים למדינת ישראל בעיקר בהקשר של קונפליקט מתמשך. כך עולה מדו"ח ישראלי-גרמני שבדק את ספרי הלימוד בהיסטוריה, גיאוגרפיה ואזרחות בשתי המדינות. על רקע זה ממליץ הדו"ח כי מחברי הספרים בגרמניה "יציגו תמונה נרחבת ורבת ממדים של ההיסטוריה של ישראל". ד"ר אריה קיזל, יו"ר הוועדה המשותפת לחקר ספרי לימוד, אומר כי "סדר היום התקשורתי מפעפע לבתי הספר בגרמניה והתלמידים ניזונים ממנו ומגמה זו צפויה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות