בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הזעם התחלף בחיבוק: איך השתנה היחס למוצרים גרמניים בישראל

במלאת 50 שנה ליחסים בין ישראל וגרמניה, ההיסטוריה הצרכנית מראה כיצד מה שהחל בחרם והמשיך בהיסוס ובהסוואה - הסתיים באימוץ של כל מה שהוא גרמני, או לפחות נשמע כזה

12תגובות

במדור "המסביר לצרכן" שהופיע בעיתון "דבר" פורסם ביוני 1963 מדריך היתולי ובו המלצות לקניות בחו"ל בחופשת הקיץ. אחרי יוון, יוגוסלביה ואיטליה, הגיע גם תורה של גרמניה. "אשר לגרמניה גופה, הרי עלינו לראות את הדברים בפרספקטיבה נכונה – בעד משקפת 'פויגטלנדר', אם אפשר. אין הפיצויים ששילמו לנו הגרמנים משכיחים מלבנו מה שעשו, אך הם מאפשרים לנו לפחות לקנות מכוניות 'פולקסווגן' ומכונות כתיבה 'אדלר'", נכתב שם. המדור הדגיש כי אינו ממליץ או מייעץ לבני הנוער "לנסוע להנאתם לגרמניה", אבל הוסיף: "אך אם עסקי הוריכם...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו