בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

סקר "הארץ"

למה להתגלגל על אופניים כשאפשר להתגלגל לפקק?

תשתיות? אין. בטיחות? לא מי יודע מה. נוחות? הגזמתם. מאז קום המדינה התכנון העירוני מתאים עצמו לרכב הממונע וישראל מצליחה להוכיח שאפשר להיות מדינה קטנה - ולא קומפקטית

10תגובות
גיל כהן-מגן

ב–1994 ניסו ארבעה רוכבי אופניים לשווק לעיריית תל אביב - עיר שטוחה, קומפקטית, סובלת מגודש תחבורה ומצוקת חניה - את הסטרטאפ שלהם: תל אביב עיר האופניים. גורם בכיר אחד שאליו פנו דחה אותם בטענה שתל אביב היא עיר מודרנית ומתקדמת, ואילו אופניים הוא כלי רכב של העולם השלישי. בכיר אחר, רוכב אופניים בעצמו, גילה אמנם אוזן קשבת והסכים כי אופניים מתאימים לעיר מערבית, מודרנית ומתקדמת -אך זו אינה תל אביב, שכן זוהי עיר מזרח תיכונית.  76% מאמינים באלוהים | יאיר אטינגר ■ מי שפחות דתי פחות מאושר | יוסי...

סקר "הארץ" ממפה את העמדות וההרגלים של הישראלים

לסקר המלא



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו