בעלות של יותר ממיליון שקלים: משרד החינוך מקים מוקד טלפוני למילוי טופס 101

בדברי ההסבר נאמר כי המשרד אינו מצליח לנהל כראוי את מילוי והעברת הטפסים, דבר המביא לניכוי מקסימלי בשכרם של המורים ולפיכך ל"פגיעה במוטיבציה"

ירדן סקופ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים15
ירדן סקופ

משרד החינוך יתקשר בסכום של קצת יותר ממיליון שקלים לשנה אחת עם חברה בשם יוניק תעשיות תוכנה בע"מ כדי להקים מוקד טלפוני לתמיכה טכנית למילוי מקוון של טופסי 101 לעובדי הוראה ואבטחת אתר האינטרנט הייעודי. טופס 101 הוא טופס שממלאים שכירים במשק בכל שנה כדי לקבוע את שיעור המס שלהם. כדי למלא את הטופס נדרשים פרטים אישיים בסיסיים כמו כתובת, מספר תעודת זהות של העובד, ילדיו ובן או בת הזוג וכיוצא באלה. חברות שונות עברו למילוי מקוון של הטופס, אך מדובר בפעולה סטנדרטית ופשוטה.

תגובות