בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בעלות של יותר ממיליון שקלים: משרד החינוך מקים מוקד טלפוני למילוי טופס 101

בדברי ההסבר נאמר כי המשרד אינו מצליח לנהל כראוי את מילוי והעברת הטפסים, דבר המביא לניכוי מקסימלי בשכרם של המורים ולפיכך ל"פגיעה במוטיבציה"

16תגובות

משרד החינוך יתקשר בסכום של קצת יותר ממיליון שקלים לשנה אחת עם חברה בשם יוניק תעשיות תוכנה בע"מ כדי להקים מוקד טלפוני לתמיכה טכנית למילוי מקוון של טופסי 101 לעובדי הוראה ואבטחת אתר האינטרנט הייעודי. טופס 101 הוא טופס שממלאים שכירים במשק בכל שנה כדי לקבוע את שיעור המס שלהם. כדי למלא את הטופס נדרשים פרטים אישיים בסיסיים כמו כתובת, מספר תעודת זהות של העובד, ילדיו ובן או בת הזוג וכיוצא באלה. חברות שונות עברו למילוי מקוון של הטופס, אך מדובר בפעולה סטנדרטית ופשוטה. בדברי ההסבר לעסקה, שנחשפה על ידי...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו