"ישראל היום" ותוכן שיווקי דרדרו את ישראל לשפל בדירוג חופש העיתונות

ארגון Freedom House ציין לרעה את המודל הכלכלי של החינמון, מעורבות פוליטית בתכניו וב"ידיעות אחרונות" והתוכן השיווקי באתר Ynet

נתי טוקר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נתי טוקר

הדירוג של ישראל במדד חופש העיתונות העולמי ירד לדרגת "חופשית בחלקה", לאחר שאשתקד ישראל דורגה כמדינה בעלת חופש עיתונות מלא. בארגון האמריקאי Freedom House, שמדרג בכל שנה את חופש העיתונות במדינות שונות, העניקו השנה 32 נקודות מתוך 100 לישראל - הניקוד הנמוך ביותר שקיבלה המדינה מאז החל הארגון לפרסם את המדד ב-2003. בסך הכל ישראל דורגה במקום 65 מתוך 200 המדינות במדד.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ