אלטלנה והחייל היורה מחברון בשיעור אחד

מורה גילתה שתלמיד מקליט אותה כדי לתפוס אותה באמירה בעייתית, תלמיד אמר שזה בסדר ללמוד את הנרטיב הפלסטיני, אבל "כשמדובר במדינה שלנו, לא צריך לציין שזה נרטיב" ומורה אחר הציע לבסס קודם יחסי אמון. לימוד חומרים אלטרנטיביים בהיסטוריה עלול להיות נפיץ

ירדן סקופ
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ירדן סקופ

באחד השיעורים השנה, סיפרה מורה להיסטוריה, "תלמיד התחיל לשאול אותי שאלות שלא הבנתי מאיפה הן באות כמו, 'את חושבת שמדינת ישראל לא צריכה להיות קיימת?', או 'את חושבת שזה לא לגיטימי שאנחנו חיים פה?'". היא ענתה מה שענתה והוא המשיך והעלה עוד שאלות באותו סגנון. במשך הדיאלוג, היא אומרת, הבחינה ש"הטלפון שלו היה מונח הפוך על השולחן. אני רגילה שתלמידים מחזיקים את הטלפון ביד או מתחת לשולחן. שאלתי הוא מקליט אותי. הוא חייך והסמיק, אבל אישר שהוא הקליט אותי". איך היא הגיבה? "אמרתי לו שאני אגיד מה שאני חושבת לו ולכל הכיתה, והוא לא ישתיק אף אחד. סיימתי את השיעור אבל הייתי מזועזעת מעצם הפעולה האלימה, הרי הוא בעצם מאיים עלי. חששתי שיפיצו את זה ברשת חברתית ואני אהיה חשופה להטרדות".

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ