בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אלטלנה והחייל היורה מחברון בשיעור אחד

מורה גילתה שתלמיד מקליט אותה כדי לתפוס אותה באמירה בעייתית, תלמיד אמר שזה בסדר ללמוד את הנרטיב הפלסטיני, אבל "כשמדובר במדינה שלנו, לא צריך לציין שזה נרטיב" ומורה אחר הציע לבסס קודם יחסי אמון. לימוד חומרים אלטרנטיביים בהיסטוריה עלול להיות נפיץ

52תגובות

באחד השיעורים השנה, סיפרה מורה להיסטוריה, "תלמיד התחיל לשאול אותי שאלות שלא הבנתי מאיפה הן באות כמו, 'את חושבת שמדינת ישראל לא צריכה להיות קיימת?', או 'את חושבת שזה לא לגיטימי שאנחנו חיים פה?'". היא ענתה מה שענתה והוא המשיך והעלה עוד שאלות באותו סגנון. במשך הדיאלוג, היא אומרת, הבחינה ש"הטלפון שלו היה מונח הפוך על השולחן. אני רגילה שתלמידים מחזיקים את הטלפון ביד או מתחת לשולחן. שאלתי הוא מקליט אותי. הוא חייך והסמיק, אבל אישר שהוא הקליט אותי". איך היא הגיבה? "אמרתי לו שאני אגיד מה שאני חושבת לו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו