התלמידים נותנים ציון נכשל לרפורמה ללמידה משמעותית

לפני שנתיים השיק משרד החינוך תוכנית המבקשת להתמקד פחות בציונים ולהפוך את הלימודים לרלוונטיים יותר לתלמידים. סקר שנערך בקרב מורים ותלמידים מגלה חוסר שביעות רצון בשני הצדדים

ירדן סקופ
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ירדן סקופ

שנתיים מאז החלה להיות מיושמת בהדרגה בבתי הספר הרפורמה ללמידה משמעותית שיזם שר החינוך הקודם שי פירון, מחקר מקיף שערכה הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך (ראמ"ה) מגלה כי תלמידי התיכון — שבו השפעת הרפורמה היא הגדולה ביותר — אינם מרוצים ממנה ואינם מרגישים שהביאה לשינוי מהותי ביחסיהם עם המורים, ביישום אופני למידה חדשים וברלוונטיות של הלמידה לחייהם.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ