בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

התלמידים נותנים ציון נכשל לרפורמה ללמידה משמעותית

לפני שנתיים השיק משרד החינוך תוכנית המבקשת להתמקד פחות בציונים ולהפוך את הלימודים לרלוונטיים יותר לתלמידים. סקר שנערך בקרב מורים ותלמידים מגלה חוסר שביעות רצון בשני הצדדים

38תגובות
תלמידים בכיתה. רוב התלמידים מדווחים כי הם אינם מבינים היטב את המצופה מהם במסגרת מתכונת ההיבחנות החדשה
תומר אפלבאום

שנתיים מאז החלה להיות מיושמת בהדרגה בבתי הספר הרפורמה ללמידה משמעותית שיזם שר החינוך הקודם שי פירון, מחקר מקיף שערכה הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך (ראמ"ה) מגלה כי תלמידי התיכון — שבו השפעת הרפורמה היא הגדולה ביותר — אינם מרוצים ממנה ואינם מרגישים שהביאה לשינוי מהותי ביחסיהם עם המורים, ביישום אופני למידה חדשים וברלוונטיות של הלמידה לחייהם. הרפורמה המקיפה החלה כחזון שאפתני של פירון, ועברה שינויים והתאמות למציאות עוד בימי כהונתו. ראשיתה עוד בימי בחירות 2013, אז הבטיח יו"ר מפלגת יש עתיד,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו