בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פרשנות

המהלך המתעתע של בנט לקידוש היעילות

גם תחת הכסות של "מעשיות" ו"יעילות" מכפיף בנט את החינוך למטרות חיצוניות, פוליטיות ולאומניות, שובר את הממד האוניברסלי שלו והופך אותו כלי טוב להרחבת פערים

50תגובות
תלמיד כיתה א' בבית ספר בפסגת זאב, אתמול
אמיל סלמן

ראש הממשלה מצהיר שאין בעיה בחינוך בפריפריה וכי "קודם כל צריך ללמוד תנ"ך" כדי לבסס את "הצדק של היותנו כאן". שר החינוך מעמיק את אחיזת ההשקפה הדתית־לאומית בבתי הספר הממלכתיים בעודו מטיף לחינוך "מעשי יותר". ביניהם, נשאר יתום החינוך עצמו — זה שאינו משועבד למטרות חיצוניות. חינוך לסקרנות ולהרחבת הידע יכול לקדם את מה שנתפס כיום, גם בקרב בכירי משרד החינוך, כלא רלבנטי: ללמוד דבר חדש, להרהר על תפיסות קיימות, להרחיב לכמה רגעי קסם את הבנת המציאות מסביב. במשרד החינוך של השנים האחרונות מדובר באפשרות מסוכנת....

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו