פרשנות

המהלך המתעתע של בנט לקידוש היעילות

גם תחת הכסות של "מעשיות" ו"יעילות" מכפיף בנט את החינוך למטרות חיצוניות, פוליטיות ולאומניות, שובר את הממד האוניברסלי שלו והופך אותו כלי טוב להרחבת פערים

אור קשתי
אור קשתי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים50
אור קשתי
אור קשתי

ראש הממשלה בפריפריה וכי "קודם כל צריך ללמוד תנ"ך" כדי לבסס את "הצדק של היותנו כאן". שר החינוך מעמיק את אחיזת ההשקפה הדתית־לאומית בבתי הספר הממלכתיים בעודו מטיף לחינוך "". ביניהם, נשאר יתום החינוך עצמו — זה שאינו משועבד למטרות חיצוניות. ולהרחבת הידע יכול לקדם את מה שנתפס כיום, גם בקרב בכירי משרד החינוך, כלא רלבנטי: ללמוד דבר חדש, להרהר על תפיסות קיימות, להרחיב לכמה רגעי קסם את הבנת המציאות מסביב. במשרד החינוך של השנים האחרונות מדובר באפשרות מסוכנת. קשה לחשוב על חטא חינוכי חמור יותר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ