בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מחקר בהוראה מנסה להוכיח: ההפסקות חשובות לא פחות מהשיעורים

ניסוי חדש בשיטת הוראה המבוססת על חקר המוח מביא לתוצאות מעניינות: שילוב של הפסקות בשיעור חוסך זמן למידה. זה קורה גם אם משחקים בהפסקה, מתרגלים מדיטציה או לא עושים דבר

20תגובות

בכיתת לימוד בסמינר הקיבוצים, בסוף חודש מארס, ישבו התלמידים בעיניים עצומות, חלקם השעינו ראשיהם על ידיהם על השולחן. האור בכיתה היה כבוי ומרמקולים בקע קול מרגיע שהורה לנשום עמוק, ולנקות את הראש ממחשבות. אחרי כמה דקות נשמע גונג, והמרצה, ד"ר רונית רם-צור, הדליקה את האורות וחילקה דפי עבודה. השיעור הזה הוא חלק ממערכת השעות והוא גם חלק ממחקר שעורכת ד"ר רם-צור בתחום חקר המוח והחינוך. המטרה: לגלות אם חלוקה של השיעור לזמני למידה וזמני הפוגה, הכוללים לא רק הרצאה פרונטלית אלא גם משחקים, מדיטציה והרפיה,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו