בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עמידר השקיעה בשנים האחרונות 12 מיליון שקל בפרסום במקום בשיפוץ דירות

תקציב הפרסום של החברה גדל מ-1.35 מיליון בשנת 2011 ל-4 מיליון ב-2016. לאחר ששר הבינוי והשיכון יואב גלנט נחשף לנתונים, הוא הורה לחברה להעביר את התקציב לשיפוץ דירות

תגובות
משרדי עמידר בתל אביב, 2016
מוטי מילרוד

החברה הממשלתית לשיכון ודיור ציבורי עמידר הוציאה 12.6 מיליון שקל בשנים 2011 עד 2016 על שיווק ופרסום, כך עולה מנתונים חדשים שהגיעו לידי "הארץ". החברה הפיקה סרטונים ורכשה פרסומות באינטרנט ובכלי התקשורת, אף שלקוחות החברה — דיירי הדיור הציבורי — אינם זקוקים לפרסום על מנת לקבל את שירותיה, אלא זכאים לדיור ציבורי מתוקף חוק. מהנתונים עולה כי החברה הגדילה בצורה משמעותית את ההשקעה שלה בפרסום ושיווק בשנים האחרונות. בשנת 2011 תקציב הפרסום עמד על 1.35 מיליון שקל, ומאז הוא עלה בהדרגה עד ל–4 מיליון שקל ב–2016....



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו