בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מספר התלמידים בחינוך היהודי־ערבי המשותף גדל ב–60% בתוך חמש שנים

על פי מחקר חדש של הכנסת, כיום לומדים בבתי הספר הדו-לשוניים כ–1,700 תלמידים. אנשי חינוך והורים הפעילים במסגרות השונות מסבירים ל"הארץ" כי דווקא הקיטוב בחברה והיעדר התקווה להסכם שלום, גרמו לכך ש"אנשים בשטח מחפשים דרכים אחרות לפעול"

21תגובות
בית הספר הדו-לשוני בירושלים, בנובמבר
דייב בראון

יום ראשון בבוקר, בית הספר הדו־לשוני בירושלים. בכיתה א', המורה סירין כותבת מלים על הלוח: עַסַל, עספור, עֵין: דבש, ציפור, עין. בכל פעם היא מצביעה על מלה, והילדים קוראים בקול. מה זה עַסַל, היא שואלת, ומיד מסבירה בערבית מעורבת בעברית: בראש השנה, טובלים תפוח בעַסַל. אחר כך היא קוראת לילדים ללוח ומבקשת מהם לכתוב את המלים בעצמם. אביב, אחמד, גיל, איתי, נטלי ועומאר קמים, ילד־ילד בתורו. בירכתי הכיתה עומד המורה חיים, מתבונן בילדים ומקשיב בעצמו לשיעור. בתום 45 דקות הם מתחלפים: סירין מפנה את מקומה ליד הלוח,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו