בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

דו"ח ה-OECD: החינוך המדעי בישראל מוביל בשימוש במחשבים, אך הידרדר בתרגול המעשי

סקר של ה-OECD מצא כי 69% מתלמידי ישראל צפו בניסוי מדעי בכיתה - במקום השני בקרב המדינות החברות. ביחס לממוצע ה-OECD, מעט מהתלמידים נדרשים לשנן נוסחאות ולתקן את שיעורי הבית שלהם בעצמם

4תגובות
שיעור תיכנות בבית ספר בנס ציונה, ב-2017
ניר קידר

ישראל היא מהמדינות המובילות ב-OECD בשימוש במחשבים לצורך תרגול ולימוד מדעים - כך עולה מדו"ח חדש של הארגון לשיתוף פעולה ופיתוח כלכלי, שבחן היבטים שונים של חדשנות בלמידה. כמו כן, התלמידים בישראל צופים הרבה באופן יחסי בניסויים מדעיים בכיתה. יחד עם זאת, חלה ירידה בשיעור התלמידים שמבצעים ניסויים בכיתה, בניגוד למגמה ב-OECD. לפי הדו"ח שפורסם בשבוע שעבר, בישראל חלה עלייה חדה בשימוש במחשבים במסגרת שיעורי המדעים. ב-2015, 39% מתלמידי כיתות ח' השתמשו במחשבים ככלי לניתוח מידע, לעומת 15% ב-2011. הנתון מציב את...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו