משרד החינוך שוקל לאמץ מדד לבחינת המגוון החברתי-כלכלי של תלמידי בתי הספר

המדד יאפשר להפנות תקציבים לכל מוסד חינוכי בהתאם לרקע של תלמידיו. מפתחי המדד: "השונות בישראל היא רבת-פנים, ניסינו לפתח מדד שיציג אותה"

שירה קדרי-עובדיה
שירה קדרי-עובדיה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שירה קדרי-עובדיה
שירה קדרי-עובדיה

משרד החינוך בוחן אימוץ של מדד שיציג את מידת הגיוון החברתי-כלכלי של התלמידים בבתי הספר השונים. המדד יאפשר לבחון את האתגרים שעמם מתמודד כל מוסד חינוכי בהתאם לרקע של תלמידיו.

כיום מאופיין המצב הסוציו-אקונומי בבתי הספר בישראל לפי מדד הטיפוח הממוצע של כל התלמידים במוסד. מדד הטיפוח הוא כלי הערכה שפותח לפני יותר מעשור במשרד החינוך, ובמסגרתו נבחנים ארבעה קריטריונים עבור כל ילד: השכלת ההורים, מידת הפריפריאליות, המצב הכלכלי וארץ הלידה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ