הדוקטורים שחזרו לבית הספר כמורים מגלים שיש להם עוד הרבה מה ללמוד

כ–1,740 ממורי מערכת החינוך הם בעלי תואר שלישי. בין שהיה זה המרדף אחר קביעות או התסכול מחיים על מלגות, הם מצאו עצמם שוב בבית הספר

שירה קדרי-עובדיה
שירה קדרי-עובדיה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שירה קדרי-עובדיה
שירה קדרי-עובדיה

ד"ר אמנון ניר לימד במשך 17 שנה בחוג ללימודים לטינו־אמריקאים באוניברסיטה העברית. הוא היה מורה מן החוץ ללא תקן, בהמתנה בלתי נגמרת לקביעות שלא הגיעה ("שיקרה נס", כדבריו) והרגיש שסביבת העבודה באקדמיה לא נעימה, ולוקה בתחרותיות וחוסר פרגון. אלא שלפני שנתיים החליט שזהו, שהגיעה העת להגשים את הרעיון שהתבשל אצלו במשך תקופה: להפוך למורה בבית ספר. "יש יוקרה באקדמיה, וזה גורם לך להישאר", הוא אומר. "היה לי קשה לעשות את הצעד ולעזוב לטובת מערכת החינוך".

תגיות:

תגובות