שירה קדרי-עובדיה
שירה קדרי-עובדיה
שירה קדרי-עובדיה
שירה קדרי-עובדיה

הרפורמה בחינוך המיוחד, שחלקה כבר מיושם בשטח, שואפת לשלב את ילדי החינוך המיוחד בחינוך הרגיל — אך לפי עדויות שהגיעו לידי "הארץ", לא נעשתה הכנה של ממש לקראת יישום השילוב. "כדי שתהיה הכלה צריך לערוך שינוי ארגוני בתוך בתי הספר", אומר ש', פסיכולוג חינוכי מאזור הצפון שמכיר את המערכת היטב. "הלמידה צריכה להיות דיפרנציאלית ולהתאים לסוגים שונים של תלמידים. חייבים להקדיש משאבים הרבה יותר רציניים להכשרת המורים, כדי שידעו איך להכיל את תלמידי החינוך המיוחד בחינוך הרגיל. זה לא המצב".

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ