שירה קדרי-עובדיה
שירה קדרי-עובדיה

אלפי ילדים עם צרכים מיוחדים שמאובחנים נותרים ללא מסגרת מתאימה במשך חודשים רבים ולעתים במשך שנת לימודים שלמה. הסיבה: האבחון שלהם מתקבל לאחר מועד כינוס ועדות ההשמה של משרד החינוך בחודש מאי, שבהן נקבעת זכאות התלמיד למסגרת חינוך מיוחד ולשעות טיפול וסיוע.

בדיקת "הארץ" מגלה כי הורים שקיבלו את האבחון של ילדיהם בשלב מתקדם של שנת הלימודים נאלצים לחכות עד שברשות המקומית יסכימו לדון בעניינם — המתנה שאורכת חודשים רבים. לעתים הם נאלצים להמתין עד למועד כינוס הוועדות בשנת הלימודים העוקבת, והמשמעות היא שהילדים נותרים ללא מסגרת מתאימה במשך שנה או יותר מרגע האבחון.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ