משרד החינוך: רמת התפקוד של תלמידי חינוך מיוחד לא תיקבע ממניע כלכלי "בטווח הקצר"

המשרד ימשיך לקדם את הרפורמה בחינוך המיוחד, שלפי הורים ואנשי מקצוע כובלת את ידי חברי הוועדות הדנות בזכאות תלמידים לקבל סיוע

שירה קדרי-עובדיה
שירה קדרי-עובדיה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שירה קדרי-עובדיה
שירה קדרי-עובדיה

במכתב שנשלח שלשום (שלישי) להסתדרות הפסיכולוגים ולמנהלי השירותים הפסיכולוגיים־חינוכיים (שפ"ח) במשרד החינוך נכתב כי "בטווח הקצר — כלל אנשי המקצוע בוועדות הונחו לפעול לפי שיקול דעת מקצועי המציב את צרכי הילד במרכז". באשר לטווח הרחוק צוין במכתב כי המשרד מתכוון "לקיים במשך הקיץ שיח ולמידה של תובנות והצעות" כדי ליישם את הרפורמה. המכתב נשלח בעקבות טענות שלפיהן בחודשים האחרונים קובע משרד החינוך את רמת התפקוד של ילדים עם צרכים מיוחדים ואת שירותי החינוך המיוחד שלהם הם זכאים, על פי שיקולים תקציביים ומכסות מצומצמות ולא לפי שיקול דעת מקצועי.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ