מברוך ג'מילי ועד Dede: פריחת הגרפיטי הישראלי - חינוך וחברה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מברוך ג'מילי ועד Dede: פריחת הגרפיטי הישראלי

לכתבה
תומר אפלבאום

חלק מאמני הגרפיטי משתפים פעולה 
עם הרשויות, אחרים אינם מחכים לאישור. היצירות שלהם הפכו לחלק מהנוף הישראלי, אך "עוד אין שיח מעמיק על אמנות הרחוב הזו במרחב הציבורי", הם מדגישים

30תגובות

מתחם הדולפינריום בתל אביב חזר לתודעה בעקבות הדיווחים על כוונתו של הבעלים יוסף בוכמן למכור אותו לאנשי עסקים, במסגרת תוכנית שנויה במחלוקת להקמת מתחם מלונאות, מגורים ומסחר מול הטיילת. אבל מי שנקלע לאזור בחודשיים האחרונים גילה שהדולפינריום צוחק על כל העניין בפה מלא: המבנה המעוגל והנטוש שפונה לים הפך, הודות לעבודתו של האמן Dede, למעין פה פתוח עם חיוך מטריד, כמו זה שמחובר לזוג רגליים בצעצועים הרעשניים הנמתחים בקפיץ. התוספת שכה הולמת את המתחם המתפורר היא אחד הייצוגים הטריים באמנות רחוב, או אמנות אורבנית, שהולכת ותופסת מקום של כבוד על קירות תל אביב, חיפה ומקומות נוספים בארץ בעיקר בעשור...

הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו: סיכום כותרות הבוקר אצלכם במייל מדי יום

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות