בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ויקי קנפו - כוכבת הפרסומת של ריבוע כחול לחג הפסח

מובילת מאבק החד הוריות תסייע לרשתות מגה

תגובות

ריבוע כחול, מפעילת רשתות מגה, ניצלה אמש את גמר התוכנית האח הגדול לפתיחת המלחמה על כיס הצרכן לקראת הפסח. בהפסקת הפרסומות הראשונה בגמר היא חשפה את ויקי קנפו, מנהיגת מאבק החד-הוריות בעבר, כפרזנטורית של רשת הדיסקאונט שלה "מגה בול".

קנפו צעדה בצעדת מחאה ב-2003 נגד קיצוץ הקצבאות שיזם שר האוצר דאז בנימין נתניהו. ב-2 ביולי 2003 יצאה קנפו, כמחאה, בהליכה מביתה במצפה רמון למשרד האוצר בירושלים. את הדרך עשתה כשהיא אוחזת בדגל ישראל. לאחר מסע של 205 ק"מ, שארך שבוע, ושבמהלכו הצטרפו אליה אמהות חד-הוריות נוספות, הצטרפה למאהל מחאה במשרדי הממשלה, והעניקה לו פרסום ארצי.

לקראת הפסח יוצאות רשתות השיווק למאבק על כיסו של הצרכן וכל רשת מנסה להראות שהיא הזולה יותר. מגה מקווה שקנפו, שנחשבת לוחמת צדק ואהובת העם, תגרום לצרכנים להצביע ברגליים.

מגה רכשה שבעה הפסקות פרסומת בגמר האח הגדול, ובכל פרסומת ששודרה נראית קנפו משווה את מחירי רשת הדיסקאונט של ריבוע כחול "מגה בול", מול רשת הדיסקאונט של שופרסל "שופרסל דיל". הקמפיין יעלה בטלוויזיה, במודעות, באינטרנט.

לדברי ריבוע כחול, קנפו הסבירה את הצטרפותה לקמפיין במאבק שניהלה עם תושבי מצפה רמון נגד חוסר התחרות והמונופול הקיים בעיירה. עוד נמסר שכנפו, לא קיבלו שכר על השתתפותם בקמפיין, מלבד "שכר סמלי ליום עבודה".



קנפו בפרסומת ששודרה אמש בהפסקת 'האח הגדול'



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו