בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ההורים זועמים: שוב מקבלי ההחלטות מטרטרים אותנו

סוכני הנסיעות מרוצים

תגובות

למרות שחלק מההורים התנגדו לקיצור החופש הגדול בהתראה קצרה, הם לא שמחו לשמוע על כך ששר החינוך גדעון סער חזר בו. יותר משחשו הקלה, הם כעסו על הזגזוג של מקבלי ההחלטות. עופרה, אם לשניים מתל אביב, אמרה אתמול בעקבות ההחלטה כי "כמו תמיד, כשיש רעיונות טובים מיישמים אותה בצורה לא טובה. הודיעו על השינויים בשלב מאוחר ואני מקווה שיעמדו בהחלטה הזאת בשנה הבאה. יכול להיות שמן הסתם הכסף מדבר, אבל זה כל כך פרובינציאלי איך שהדברים מתנהלים פה. היו צריכים מלכתחילה להודיע על זה בזמן. אנחנו נורא שמחנו על הרעיון ואנחנו מקווים שבשנה הבאה יבצעו אותו כמו שצריך ויתחילו בזה שההודעה תצא בזמן".

עו"ד דניאל דמביץ, אב לילדים שתיכנן להגיש עתירה לבג"ץ על ההודעה המאוחרת באשר לשינויים בחופשות, אמר אתמול: "אני מברך על החלטתו האמיצה של שר החינוך. צר לי על כל הטרחה המיותרת ועוגמת הנפש שנגרמו לאזרחים רבים בשל ההחלטה החפוזה שניתנה לפני פחות משבוע, אם כי מוטב שכך הסתיימה הפרשה - בביטול מהיר. יש צורך בשינוי לוח הזמנים של שנת הלימודים. אין גם ספק כי הצורך הוא בקיצור ימי החופשה ולא רק בהזזתם מהקיץ לזמנים אחרים". דמביץ התרעם על ההחלטה המקורית בעיקר כיוון שהורים כבר הזמינו חופשות לסוף הקיץ. "אני באופן אישי לפני שבוע כבר סגרתי את אחת ההזמנות האחרונות לצפון לסוף אוגוסט", הוא אמר. לדבריו, הוא לא ביטל את חופשתו בעקבות הודעתו הראשונה של סער.

ההודעה התקבלה בהקלה בתעשיית התיירות, גם אם בלא מעט ביקורת. לדברי גלעד ברובינסקי, מנהל השיווק של חברת התיירות דיזנהאוז, מדובר בשתי החלטות המשפיעות ישירות על ההתנהלות היומית והתכנון לטווח הקצר והמיידי של ענף הנסיעות. "כבר היום, בדומה לשבוע שעבר, מיד אחרי שהוחלט על קיצור החופשה, אנו עדים למבול של שיחות טלפון של לקוחות מבולבלים לסוכני הנסיעות, המבקשים לשוב לתכנון החופשה המקורי שלהם". לדבריו, בחלק מהמקרים, לפי חוקי חברות התעופה, הלקוחות יידרשו לשלם שוב דמי שינוי לחברות אלו.

גם לדברי אורי אלון, מנכ"ל חברת התיירות גוליבר, בשבוע האחרון נגרם נזק הן ללקוחות שהיו צריכים לשנות את תוכניותיהם ושילמו כספים מיותרים לחברות התעופה והן לחברות התיירות שספגו עלויות מיותרות. "אנו שמחים כי ההחלטה נדחתה לשנה הבאה, כך יוכלו הלקוחות והחברות להיערך והנזק שנגרם השנה נבלם".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו