שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
נועה קושרק
נועה קושרק

תל אביב, שהייתה ידועה עד היום כ"עיר ללא הפסקה" עשויה לעבור להיות העיר שבה "הכל פתוח". בקרוב אמור להיחשף הסלוגן החדש של העיר תל אביב-יפו, שתחגוג בשנת 2009 מאה שנים להיווסדה. ככל הנראה: "תל אביב-יפו, הכל פתוח". כך נודע ל"הארץ". יחד עם זאת, בעירייה מדגישים: "עוד לא החלטנו".

את הסלוגן הגתה חברת הפרסום "מקאן אריקסון", והוא תוצר של תהליך מיתוג של כ-3 שנים שעוברת העיר. במסגרתו הועסקו חברת מיתוג בינלאומית בשם "futurebrand", והמעצב ברוך נאה (שעיצב את לוגו חגיגות ה-100 של העיר). לתהליך המיתוג הוקצו מעל מיליון ש"ח ובמסגרתו נערכו סקרים וקבוצות מיתוג, שכללו את קבוצות האוכלוסין השונות בעיר, והגדירו את "הטיפוס התל אביבי". בנוסף נערכו גם קבוצות עבודה בתוך העירייה.

בעבר פורסם כי קבוצות המיקוד הגיעו לארבעה טיפוסים שונים - הטיפוס התרבותי, הטיפוס הרב גוני, הטיפוס הבליין (שאותו מייצג לטענת גורמים בעירייה הסלוגן הקודם - "עיר לא הפסקה") והטיפוס התל אביבי שבעבורו הכל פתוח ואפשרי.

"הסיסמה הקודמת מיצתה את עצמה", סיפר גורם בעירייה. "היא מדגישה בילויים, אך לא רבדים אחרים של איכות חיים שיש בעיר בשפע. כמו פלורליזם, סובלנות, חינוך ועוד. הסלוגן ?הכל פתוח', שהוא קל ופשוט מציין כי העיר הזו מאפשרת לכל אחד לחיות איך שהוא רוצה והפוטנציאל הגלום בה הוא בלתי נדלה". הסלוגן החדש אמור ללוות בין היתר את אירועי המאה.

דובר עיריית תל אביב, הלל פרטוק, מסר בתגובה: "תצטרכו לחכות עוד כמה ימים כדי לדעת מה הסלוגן שנבחר".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ