בעקבות הביקורת - בוטל קמפיין מפעל הפיס נגד אוטובוסים

במודעות הופיעה המלה "אוטובוס", כאשר האותיות "בוס" מגורדות והמלה הנותרת היא "אוטו". המבקרים ראו בכך זלזול בנוסעי התחבורה הציבורית

אילן ליאור
אילן ליאור
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אילן ליאור
אילן ליאור
השלט של קמפיין חיש גד. מפעל הפיס השקיע 200 אלף שקליםצילום: אלון רון

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ