שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

בחיפוש אחר רלוונטיות, המורים ויתרו על שליטה

במגמה ייחודית בקריית החינוך דרור בלב השרון חיפשו דרך להוסיף יצירה וחדשנות ללימודים. עם שיעורים מקוונים והרצאות על אושר, התלמידים מרוצים מהזכות לבחור ■ "שוברים שורות" - כתבה שנייה בסדרה

אור קשתי
אור קשתי
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שיעור במגמת ינשופים בקריית החינוך דרור, בחודש שעבר. אחת התלמידות: "חבל שלמורים האחרים אין מושג על זה"
שיעור במגמת ינשופים בקריית החינוך דרור, בחודש שעבר. אחת התלמידות: "חבל שלמורים האחרים אין מושג על זה"צילום: מוטי מילרוד

בתחילת שנת הלימודים, יחד עם ספרי הלימוד, קיבלה מיקה הלוי ממגמת "הינשופים" בקריית חינוך "דרור" גם "ספר סקיצות", מלא בדפים לבנים ריקים. בדף אחד סיכמה ביקור בספארי, במסגרת יחידת לימוד על חיקוי ולמידה מהטבע: ציור של נמר, ומסביבו רעיונות ראשוניים למוצר שיפעל כמו הלשון המחוספסת של החתול הגדול, אולי כזה שיסייע לשיוף או קילוף חומרים. בעמוד אחר סיכמה הלוי, תלמידת כיתה י', את הקורס המקוון שלמדה על השפעת סמים על המוח, ודף אחר הוקדש לתכנון הרצאה של חמש דקות בנוסח TED על התמכרויות, כולל מרקור דגשים, שאלות לקהל והערות לדקה האחרונה. "אני חושבת שהצלחתי להגיע לרמת ידע הרבה יותר עמוקה מאשר במגמות אחרות. זה חומר שנשאר", היא מסכמת את החודשים האחרונים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ