עיצוב הקמפיין של גנץ מעיד על חוסר האידיאולוגיה

הצילום של בני גנץ ואנשי מטהו בחולצות שחורות, עליהן מודפס פרצוף הרמטכ"ל לשעבר עם שלל סיסמאות חסרות משמעות, ממשיך את הקו שאפיין את הקמפיין שלו מתחילתו — דימויים מטושטשים ולא ברורים, שבמקרה הטוב מזכירים פולחן אישיות מבולבל

נעמה ריבה
נעמה ריבה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נעמה ריבה
נעמה ריבה

אתמול הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ ואנשיו שלפו עוד שפן מהכובע, כשגנץ הצטלם עם עשרות אנשי המטה שלו לבושים בחולצות שחורות שמודפס עליהן פרצופו, ופרצופו בלבד. תמונת פניו עברה עיבוד על בסיס צילום של "פלאש 90" ונראית כעת כציור צבעוני. המבט של גנץ פונה אל האופק והוא מנסה לחקות את הקמפיין של נשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה. רק שבפוסטרים של אובמה היתה בחירה קפדנית של צבעים, טקסט ופונטים. הדימוי של גנץ, לעומת הדימוי של אובמה, מבולבל. ברקע ועל פניו נפרשות שלל סיסמאות, צבעוניות ולבנות, חסרות משמעות ותוכן — כמו סיסמת הקמפיין: "ישראל לפני הכל". מקבלי ההחלטות העיצוביות בחרו לשלב בין פניו של גנץ לסיסמאות, אלא שחלק מהסיסמאות מופיעות ברקע וחלק מופיעות על פניו של גנץ, וכל זה באופן אקראי ולא סדור, מה שמייצר דימוי מטושטש ולא ברור.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ