ההוצאות של גבאי: יותר ממיליון וחצי שקל על סקרים, קמפיין נגד לפיד ורשתות חברתיות

גורמים במפלגה מתחו ביקורת על ההוצאות של יו"ר העבודה: "גבאי הוציא כספים מטורפים. היתה תחושה שהוא מתנהל בצורה פזרנית". העבודה: היינו צריכים לבנות את התשתיות מהיסוד

יהונתן ליס
יהונתן ליס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
יהונתן ליס
יהונתן ליס

מפלגת העבודה שילמה בשנה שעברה יותר ממיליון שקלים לחברה שעמדה, בין השאר, מאחורי הקמפיין השלילי האנונימי שהוביל היו"ר, אבי גבאי, נגד יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ברשתות החברתיות. מנתונים שהגיעו ל"הארץ" מתברר כי הסכומים, בגובה 1,085,272 שקל, הועברו לחברה "ספוטלייט מחקרים דיגיטליים" מאז אוקטובר 2017 ועד לסוף 2018, עוד לפני שהוכרזו הבחירות. ספוטלייט ניהלה את תחום הניו־מדיה של העבודה ואף גיבשה את מאגר המידע שאיתר ומיפה את המצביעים הפוטנציאליים שלה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ