אחד מאדריכלי הניצחון של נתניהו: "אמרנו לציבור את האמת והוא החליט"

מנהל הקריאייטיב הראשי של נתניהו, שרוליק איינהורן, כופר בביקורת על הסגנון של הקמפיין ("נופח למימדים אטומיים"), מנתח את הסיבות לכך שכתב האישום לא פגע בנתניהו ("הציבור יודע שמחפשים אותו בקטנות כי אי אפשר לנצח אותו") ומתחרט רק על דבר אחד ("לא הבלטנו את הגברת נתניהו")

חיים לוינסון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
חיים לוינסון

קמפיין הבחירות של בנימין נתניהו לא היה המפגש הראשון של ישראל (שרוליק) איינהורן, בן 39, עם הזירה הפוליטית. הוא כבר ייעץ בעבר לשר הביטחון אביגדור ליברמן וגם ניהל את קמפיין הפריימריז של השרה גילה גמליאל. אולם הצטרפותו לצוות של ראש הממשלה, כמנהל הקריאייטיב הראשי, היתה קפיצת מדרגה עבור איש הפרסום, שבשנים האחרונות עסק בייעוץ אסטרטגי וניהול משברים - לרוב מתחת לרדאר. 

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ