בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אחד מאדריכלי הניצחון של נתניהו: "אמרנו לציבור את האמת והוא החליט"

מנהל הקריאייטיב הראשי של נתניהו, שרוליק איינהורן, כופר בביקורת על הסגנון של הקמפיין ("נופח למימדים אטומיים"), מנתח את הסיבות לכך שכתב האישום לא פגע בנתניהו ("הציבור יודע שמחפשים אותו בקטנות כי אי אפשר לנצח אותו") ומתחרט רק על דבר אחד ("לא הבלטנו את הגברת נתניהו")

112תגובות
בני הזוג נתניהו בכנס הליכוד בגני התערוכה, אמש. לדברי איינהורן, "שרה ויאיר נותנים לו כוח ותמיכה"
תומר אפלבאום

קמפיין הבחירות של בנימין נתניהו לא היה המפגש הראשון של ישראל (שרוליק) איינהורן, בן 39, עם הזירה הפוליטית. הוא כבר ייעץ בעבר לשר הביטחון אביגדור ליברמן וגם ניהל את קמפיין הפריימריז של השרה גילה גמליאל. אולם הצטרפותו לצוות של ראש הממשלה, כמנהל הקריאייטיב הראשי, היתה קפיצת מדרגה עבור איש הפרסום, שבשנים האחרונות עסק בייעוץ אסטרטגי וניהול משברים - לרוב מתחת לרדאר.  גם בקמפיין הזה הוא לא היה בחזית, וייתכן שלרבים שמו אינו אומר דבר גם היום. אך בשבועות האחרונים הוא היה השם מאחורי המסרים שסייעו לנתניהו...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו