מבקר התעמולה |

אם אפשר לנבא את העתיד לפי הפייסבוק, קמפיין הבחירות של פייגלין גמור

בין תמונת מחזור של תומכי זהות, סרטון שמסביר איך לפתור את בעיית תאונות הדרכים בישראל באמצעות הגדלת מספר המכוניות וברכת יום הולדת מציפי פייגלין, הפייסבוק מביא עמו בשורה: משה, סע הביתה. זה נגמר

דני בר-און
דני בר-און
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
דני בר-און
דני בר-און

"הגיע הזמן להפסיק להצביע בגלל הפחד ולהתחיל להצביע למען התקווה", נכתב בסרטון החדש של מפלגת זהות, כשמוזיקה אולטרה-מפחידה ותופים מצמררים נשמעים ברקע. איור סכמטי של אדם שמבתק את שלשלאותיו מוצג, ואחריו הכיתוב "חירות הפרט". תמונה של מנורת שבעת הקנים לעת ערב מסמלת "זהות יהודית", תל אביב בעיצומו של חורף גרעיני - "כלכלה חופשית". ואז, כדי להוריד את מפלס הפחד למינימום, מוצג טנק סובייטי דוהר וחייל עם נשק - "ביטחון לאומי", וכן הלאה. "העזו לחלום", קורא הסרטון, ואז מעיר אותך מהחלום עם תמונה של פייגלין השמח תמיד וזמריר בחירות זמרירי, שקופית האנטי-קליימקס המושלמת. סרטון משלהב אבל גם לא מלוטש, ולכן קשה לעיכול. רק עוד קצת, והוא היה נראה כמו פרודיה של ארץ נהדרת.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ