איך כמה פוסטים ממורמרים הפכו לקמפיין ש"שוטף את הרשת" - רץ ברשת - הארץ

איך כמה פוסטים ממורמרים הפכו לקמפיין ש"שוטף את הרשת"

בגלובס דיווחו על קמפיין "לא לתת", שבמסגרתו גולשי שמאל קוראים להתנער מהפריפריה, והפכו גל קטן של מרמור לצונאמי. אך הקמפיין האמיתי התרחש רק לאחר הדיווח עליו

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
עודד ירון

תוצאותהבחירות הכו את השמאל בתדהמה, וביומיים האחרונים אי אפשר היה לחמוק מאווירת הדכדוך ששוררת בקרב הגולשים משמאל. לא חסרות גם תגובות ארסיות ומתנשאות וסטטוסים נגועים בגזענות. אבל מכאן ועד הדיווח אתמול (חמישי) בגלובס על קמפיין "לא לתת" המרחק גדול. או לפחות, הוא היה גדול עד שבגלובס תייגו את התופעה כ"קמפיין". במחי כותרת הם הפכו אותו מעוד הערת שוליים מרירה, שראויה לצקצוקים נמרצים, לתופעה ש"שוטפת את הרשת", כדברי העיתון.

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ