כיצד מנצלים תאגידי המזון את המודעות לקלוריות

באימוץ ספירת הקלוריות מסיטים ענקי המזון את תשומת הלב מאיכות מוצריהם והשפעתם על בריאותנו, ואפילו מנצלים זאת להאשים את הצרכן בהשמנה

גיאורגי סקריניס, גרדיאן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גיאורגי סקריניס, גרדיאן

חברת קוקה קולה הודיעה לאחרונה על השקת קמפיין עולמי נגד השמנה, תחת השם "מחוייבות עולמית למלחמה בהשמנת יתר". במסגרת הפרויקט מתחייבת החברה כי סימון הקלוריות על התוויות יורחב לכל מוצרי החברה, וכי החברה תשווק מגוון רחב יותר של משקאות דלי קלוריות. אבל הנכונות והמסירות של חברת קוקה קולה רק מראה עד כמה קל לתאגידי מזון לנצל את מושג הקלוריות.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ