בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כיצד מנצלים תאגידי המזון את המודעות לקלוריות

באימוץ ספירת הקלוריות מסיטים ענקי המזון את תשומת הלב מאיכות מוצריהם והשפעתם על בריאותנו, ואפילו מנצלים זאת להאשים את הצרכן בהשמנה

10תגובות

חברת קוקה קולה הודיעה לאחרונה על השקת קמפיין עולמי נגד השמנה, תחת השם "מחוייבות עולמית למלחמה בהשמנת יתר". במסגרת הפרויקט מתחייבת החברה כי סימון הקלוריות על התוויות יורחב לכל מוצרי החברה, וכי החברה תשווק מגוון רחב יותר של משקאות דלי קלוריות. אבל הנכונות והמסירות של חברת קוקה קולה רק מראה עד כמה קל לתאגידי מזון לנצל את מושג הקלוריות. חברות מזון רבות כבר לא חוששות ממסר ספירת הקלוריות שנכנס למודעות הציבור בשנים האחרונות. הפרסומות של חברת קוקה קולה אף חוזרות על המסר של ארגוני הבריאות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו