רוצים לרזות? אל תתאמצו כשאתם עושים כושר

בפעילות גופנית מתונה ומתמשכת הגוף מפרק יותר שומנים מאשר בפעילות אינטנסיבית, בזכות מנגנון הפועל בתאי השרירים. מהי אם כן הנוסחה שתסייע לכם לקבוע את עוצמת המאמץ הגופני ומהן הפעילויות הגופניות המומלצות להרזיה

מיכאל מאיר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים46
מיכאל מאיר

פעילות גופנית טובה לבריאות – על כך אין עוררין. אך איזו פעילות גופנית היא המומלצת ביותר להרזיה? אינטנסיבית או מתונה? קצרה או מתמשכת? בבסיס הספורט והכושר הגופני נמצאת פעולת השרירים, אשר צורכת אנרגיה. האנרגיה הדרושה לשרירים היא אנרגיה כימית, האגורה בהם בצורת החומר הכימי Adenosin Tri Phosphate) ATP). חומר זה הוא "המטבע הסחיר" של בורסת האנרגיה המטבולית והוא אשר מפעיל את השריר וגורם לו להתכווץ.

תגובות