בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

רוצים לרזות? אל תתאמצו כשאתם עושים כושר

בפעילות גופנית מתונה ומתמשכת הגוף מפרק יותר שומנים מאשר בפעילות אינטנסיבית, בזכות מנגנון הפועל בתאי השרירים. מהי אם כן הנוסחה שתסייע לכם לקבוע את עוצמת המאמץ הגופני ומהן הפעילויות הגופניות המומלצות להרזיה

46תגובות

פעילות גופנית טובה לבריאות – על כך אין עוררין. אך איזו פעילות גופנית היא המומלצת ביותר להרזיה? אינטנסיבית או מתונה? קצרה או מתמשכת? בבסיס הספורט והכושר הגופני נמצאת פעולת השרירים, אשר צורכת אנרגיה. האנרגיה הדרושה לשרירים היא אנרגיה כימית, האגורה בהם בצורת החומר הכימי Adenosin Tri Phosphate) ATP). חומר זה הוא "המטבע הסחיר" של בורסת האנרגיה המטבולית והוא אשר מפעיל את השריר וגורם לו להתכווץ. כמות ה-ATP האגורה בשריר קטנה מאוד ומספיקה רק לכמה שניות של מאמץ גופני. לצורך המשך הפעילות של השרירים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו