מדוע "הכללית" שולחת למבוטחיה מיילים בעלי גוון מיני ומטריד?

"אין לך מושג אם היא באמת נהנית", "פיצה זה סקסי?", "מתי היא מזייפת אורגזמה?" מדי שבוע פונה המגזין של שירותי בריאות כללית למבוטחים הצעירים באופן שתורם להבניה מגדרית מהסוג שצריך לעבור מן העולם. הגברים סטייל הכללית הם בטלנים רקובים והנשים פתיות וקלות דעת

נטע דונחין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נטע דונחין

"אין לך מושג אם היא באמת נהנית", "פיצה זה סקסי?", "מתי היא מזייפת אורגזמה?". הכותרות הללו אמנם נשמעות כלקוחות מגיליון כלשהו של ''מעריב לנוער'', אבל למעשה הן ורבות דומות הגיעו אליי לתיבת המייל בחודשים האחרונים באדיבות המגזין "חדשות 20 פלוס" של שירותי בריאות כללית.

מה שקורה לי בתיבת המייל בזמן האחרון הוא בין משעשע למטריד, בין שיווק אינפורמטיבי לשיווק אגרסיבי. זה עובד ככה: אם אתה חבר בקופת חולים כללית ובן 30-20, תקבל מדי שבוע למייל ניוזלטר עם כותרת מפתה (כלומר: מעצבנת). פתיחת המייל מובילה לעלון אלקטרוני עם מבנה די קבוע. למשל, כתבה אחת על כושר, אחת על מין, אחת על תזונה ומשהו שתואם את המועד הנוכחי, בסגנון "עזוב את הסופגניות ותתחיל לנקות".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ