בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מדוע "הכללית" שולחת למבוטחיה מיילים בעלי גוון מיני ומטריד?

"אין לך מושג אם היא באמת נהנית", "פיצה זה סקסי?", "מתי היא מזייפת אורגזמה?" מדי שבוע פונה המגזין של שירותי בריאות כללית למבוטחים הצעירים באופן שתורם להבניה מגדרית מהסוג שצריך לעבור מן העולם. הגברים סטייל הכללית הם בטלנים רקובים והנשים פתיות וקלות דעת

60תגובות

"אין לך מושג אם היא באמת נהנית", "פיצה זה סקסי?", "מתי היא מזייפת אורגזמה?". הכותרות הללו אמנם נשמעות כלקוחות מגיליון כלשהו של ''מעריב לנוער'', אבל למעשה הן ורבות דומות הגיעו אליי לתיבת המייל בחודשים האחרונים באדיבות המגזין "חדשות 20 פלוס" של שירותי בריאות כללית. מה שקורה לי בתיבת המייל בזמן האחרון הוא בין משעשע למטריד, בין שיווק אינפורמטיבי לשיווק אגרסיבי. זה עובד ככה: אם אתה חבר בקופת חולים כללית ובן 30-20, תקבל מדי שבוע למייל ניוזלטר עם כותרת מפתה (כלומר: מעצבנת). פתיחת המייל מובילה לעלון...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו