למה מערכת החינוך עדיין לא יודעת להתמודד עם הסובלים מהפרעת קשב? - בריאות - הארץ

למה מערכת החינוך עדיין לא יודעת להתמודד עם הסובלים מהפרעת קשב?

נתק בין המורים לרופאים ולמאבחנים, מידע חלקי שמוביל לטעויות באבחון ותסכול גובר של התלמידים עצמם - כל מה שמכשיל את ילדי ה-ADHD

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

הורים מודאגים וחסרי אונים, מורים חסרי הכשרה שמתקשים לאתר את התסמינים, ורופאים המנותקים מתפקוד הילד בבית הספר וקובעים לא פעם אבחנות שגויות - כך נראה מסלול האבחון של הפרעות קשב וריכוז (ADHD או ADD) בישראל. לפי הערכות שונות, 5%–10% מילדי ישראל מאובחנים רפואית בהפרעת קשב, שהפכה בשנים האחרונות הסבר פופולרי להישגים ירודים בלימודים, בעיות התנהגות וקשיים חברתיים. למעלה מ-70 אלף מרשמים תרופתיים לטיפול בבעיות קשב וריכוז ניתנים מדי חודש בישראל (נכון ל-2013) והמספרים עולים בהתמדה.

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ