בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה מערכת החינוך עדיין לא יודעת להתמודד עם הסובלים מהפרעת קשב?

נתק בין המורים לרופאים ולמאבחנים, מידע חלקי שמוביל לטעויות באבחון ותסכול גובר של התלמידים עצמם - כל מה שמכשיל את ילדי ה-ADHD

19תגובות

הורים מודאגים וחסרי אונים, מורים חסרי הכשרה שמתקשים לאתר את התסמינים, ורופאים המנותקים מתפקוד הילד בבית הספר וקובעים לא פעם אבחנות שגויות - כך נראה מסלול האבחון של הפרעות קשב וריכוז (ADHD או ADD) בישראל. לפי הערכות שונות, 5%–10% מילדי ישראל מאובחנים רפואית בהפרעת קשב, שהפכה בשנים האחרונות הסבר פופולרי להישגים ירודים בלימודים, בעיות התנהגות וקשיים חברתיים. למעלה מ-70 אלף מרשמים תרופתיים לטיפול בבעיות קשב וריכוז ניתנים מדי חודש בישראל (נכון ל-2013) והמספרים עולים בהתמדה. אבל בעוד הדיון הסוער...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו