בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כיצד לנהוג כשהילד אינו נענה לבקשותינו

אין טעם לשכנע את הילד לקיים התנהגויות מסוימות או לנסות להכניעו בעונשים לצורך כך, אלא לברר מהן הסיבות הנפשיות להתנגדויותיו. לעתים, תובנה של ההורה שווה יותר מכל פעולה

12תגובות

הדעה הרווחת על גבולות שילדים זקוקים להם מתייחסת להגדרות התנהגותיות של מותר ואסור, עשה ואל תעשה. אך עולה השאלה – מה קורה כאשר אנו מציבים גבולות לילדינו והם מתנגדים להם. מאחר שילדים מזדהים עם הוריהם ומפנימים בגיל צעיר מאוד את העמדות והדעות שלהם, המודעות והלא מודעות, אין טעם רב לבקש מהילד, חזור ובקש, לקיים התנהגויות מסוימות כאשר הוא לא מבצע אותן ביוזמתו, כביכול "להזכיר לו". במקום זאת, כדאי לברר מהן הסיבות שעומדות מאחורי אי-קיומן. כמו כן, הורים צריכים להיזהר מפירוש של אי-ביצוע כחוסר רצון או...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו