בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עלייה בתלונות מטופלים על שירותי הבריאות: תורים מתארכים וסירוב למתן תרופות

לפי דו"ח הקבילות במשרד הבריאות ל-2013–2014, קופות החולים מקשיחות את המדיניות ביחס לטיפולי חירום, בדיקות דימות ומתן תרופות. "גישתן מחמירה", קובעת הנציבה

2תגובות

דו"ח נציבות הקבילות במשרד הבריאות בנוגע לשנים 2013—2014 שהתפרסם אתמול (רביעי), מגלה עלייה במספר תלונות מטופלים נגד גופי הרפואה הציבורית, ובמיוחד קופות החולים: התלונות מתייחסות להערמת קשיים בקבלת תרופות, תורים ארוכים מדי לבדיקות MRI ו-PET CT, ליקויים במוקדי החירום ובהחזרי כספים, וסירוב למתן טיפולים ובדיקות. בתקופת הדו"ח התקבלו למעלה מ-22 אלף קבילות ממטופלים, בעיקר נגד קופות החולים, אך גם נגד בתי חולים, משרד הבריאות וביטוח לאומי. כרבע מהן נמצאו מוצדקות על ידי הנציבות. נציבת הקבילות, ד"ר אסתר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו