טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מורים שלומדים כיצד המוח עובד יכולים להיות יותר אמפתיים לתלמידיהם

כיצד נוירופדגוגיה - חקר המוח בתחום החינוך – יכולה לשפר את איכות ההוראה והלמידה

2תגובות
כיתה
דודו בכר

פעמים רבות מורים מלמדים תוך הישענות על ניסיון העבר, לפי שיטות הפדגוגיה הקלאסית, שחלקן מצליחות וחלקן לא. עם זאת רבים מהם כן מעוניינים למצוא דרכים חדשות לפרקטיקה החינוכית שלהם. אחת כזו היא נוירופדגוגיה - חקר המוח בתחום החינוך. מחקרים מצאו כי מורים שלומדים את תחום חקר המוח והקשר שלו לחינוך חשים יותר סבלנות ואמפתיה לתלמידים, בעיקר אלו שאינם משתפים פעולה בכיתה, ומקבלים פרספקטיבה שונה עליהם. זאת מכיוון שהם מבינים מקצת מן התהליכים הייחודיים שמתרחשים במוחם. כך הם גם מאשררים את הגדרת ההוראה כעיסוק...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
tm_tools.isArticleType(article) : true