טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מחקר: כמה דקות פעילות גופנית בשבוע נדרשות כדי לא לעלות חזרה במשקל?

מחקר שבחן את משתתפי התוכנית "לרדת בגדול" מצא כי אלה שהתאמנו הרבה מעבר להמלצות הבריאות הצליחו ביותר למנוע את שובם של הקילוגרמים

תגובות
אשה מתעמלת

השאלה הזאת מטרידה כל מי שנאבק בעלייה חוזרת במשקל: מדוע חלק מצליחים למנוע אותה וחלק לא? כעת מתקבלת תשובה לשאלה הזאת ממחקר שנערך בקרב 14 ממשתתפי תוכנית הטלוויזיה "לרדת בגדול" (The Biggest Loser), שבה אנשים שסובלים מהשמנת יתר מתחרים על תואר היורד במשקל הרב ביותר. המחקר, שפורסם בחודש שעבר בכתב העת Obesity, מצא כי נחוצה פעילות גופנית רבה יותר מהמומלץ מהנחיות הבריאות כדי למנוע את שובם של הקילוגרמים העודפים. החוקרים לא הבדילו בין פעילות תכליתית כגון אימון במכון כושר לבין פעילות יומיומית כגון הליכה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות