מחקר: כמה דקות פעילות גופנית בשבוע נדרשות כדי לא לעלות חזרה במשקל?

מחקר שבחן את משתתפי התוכנית "לרדת בגדול" מצא כי אלה שהתאמנו הרבה מעבר להמלצות הבריאות הצליחו ביותר למנוע את שובם של הקילוגרמים

ג'ינה קולטה
ניו יורק טיימס
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ג'ינה קולטה
ניו יורק טיימס

השאלה הזאת מטרידה כל מי שנאבק בעלייה חוזרת במשקל: מדוע חלק מצליחים למנוע אותה וחלק לא? כעת מתקבלת תשובה לשאלה הזאת ממחקר שנערך בקרב 14 ממשתתפי תוכנית הטלוויזיה "לרדת בגדול" (The Biggest Loser), שבה אנשים שסובלים מהשמנת יתר מתחרים על תואר היורד במשקל הרב ביותר. המחקר, שפורסם בחודש שעבר בכתב העת Obesity, מצא כי נחוצה פעילות גופנית רבה יותר מהמומלץ מהנחיות הבריאות כדי למנוע את שובם של הקילוגרמים העודפים. החוקרים לא הבדילו בין פעילות תכליתית כגון אימון במכון כושר לבין פעילות יומיומית כגון הליכה לעבודה או עלייה במדרגות.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ